می توانید پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای بیماران CKD مدیریت شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای بیماران CKD مدیریت شود

پروتئین در ادرار معنی ما می توانیم بسیاری از حباب در ادرار را مشاهده کنید. این یک علامت شایع بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) است. درمان آشنا به مدیریت پروتئین در ادرار است مشکلات بیش از حد بسیاری از. به طوری که، بیماران خواهید برای پیدا کردن یک درمان موثر که می تواند پروتئین در ادرار به طور طبیعی کاهش می دهد.
در وضعیت بیماری مزمن کلیه، کلیه قادر به تولید ادرار، فیلتر کردن خون و حفظ تعادل الکترولیت به طور کامل. به عنوان یک نتیجه، بیماران با پروتئین در ادرار، خون در ادرار، بی اشتهایی و درد و رنج دیگر خواهد بود. در عین حال، بسیاری از پروتئین در ادرار خواهد به ضعف، ایمنی کمتر، تورم و ناراحتی های دیگر منجر شود. به طوری که، بیماران می خواهد برای درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی.
و پس از آن، چه درمان طبیعی برای بیمار به بیماری مزمن کلیه که دارای پروتئین در ادرار است؟
سم از بین بردن درمان. این طول می کشد در رانندگی ما رسوبات سمی از بدن با استفاده از گیاهان رسول. این است که از نظریه طب چینی است که به ترویج گردش خون و حذف استاز به دنیا آمد. هنگامی که هیچ عامل محرک در بدن وجود دارد، کلیه خواهد بود محافظت از آسیب بیشتر و شروع به دست آوردن مجدد. علاوه بر این، می توانید یک محیط داخلی پاداش برای درمان دیگر برای افزایش عملکرد کلیه ایجاد کنید.
در بالینی، سم از بین بردن درمانی است که به سختی تنهایی استفاده می شود. سایر درمان ها مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، چرخه درمان، فتیلهگذاری و دیگران را به بیماران به ترمیم سلول های کلیه و عملکرد کلیه کمک می کند.
اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان های طبیعی برای درمان پروتئین در ادرار برای بیماران CKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: